Back To Top

Garantie en ondersteuning

Garantietermijn:

www.bestelmaat.nl controleert elke hor voordat deze wordt verzonden, alle producten zijn van hoogwaardige kwaliteit. Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing, deze houden in dat onze producten datgene zijn of moeten doen wat consumenten er in alle redelijkheid van mogen verwachten.  www.bestelmaat.nl bied echter 2 jaar volledige garantie (niet alleen op het systeem maar óók  op het horrengaas). Indien er binnen 2 jaar een constructiefout wordt geconstateerd, zorgen wij voor gratis reparatie (inclusief gratis ophalen en afleveren). Uiteraard geldt dit wel bij normaal gebruik van de producten. Beschadigingen door o.a huisdieren zijn uitgesloten.

Ruilen als het de hor niet past:

Heeft u per ongeluk niet goed gemeten en past uw hor niet, neem  dan telefonisch contact op met onze klantenservice of mail naar info@bestelmaat.nl . Vaak kunnen kleine aanpassingen leiden tot het gewenste resultaat. Indien de hor nadien toch niet past, kunt u gebruik maken van onze omruilgarantie. U loopt dus geen enkel risico als producten besteld bij www.bestelmaat.nl

Retour zenden voor reparatie:

Voor reparaties die binnen de garantie vallen, wordt de producten bij u thuis door ons gratis opgehaald en na reparatie weer gratis afgeleverd. Voor reparatie buiten de garantietermijn kunnen wij de producten ook bij u ophalen en weer bezorgen, in dat geval zijn er wel reparatie- en verzendkosten te voldoen.

Schade tijdens transport:

www.bestelmaat.nl zorgt voor het transport en is daarvoor ook verantwoordelijk. Indien er transportschade is neem dan contact op met onze klantenservice info@bestelmaat.nl , wij kunnen dan direct actie ondernemen.

Klachten:

Wij willen dat u helemaal tevreden bent over ons en onze producten en service.  Als u daar niet tevreden over bent, neem dan contact met ons op. Ons streven is uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Stuur een brief of mail naar onze klantenservice: info@bestelmaat.nl, wij proberen u binnen 2 werkdagen te beantwoorden. De klacht zullen wij in ieder geval, conform de algemene vooraarden van Thuiswinkel, binnen 14 dagen inhoudelijk behandelen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.;nl), Tevens kunt U Uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Modelformulier voor herroeping

Extra zekerheid: de omruilgarantie:

Normaal gesproken kunt U maatwerkproducten die u via internet koopt niet omruilen. Dit is wettelijk vastgelegd (de zogenaamde herroepingrecht  geldt dus niet voor maatwerk). Gelukkig loopt u bij www.bestelmaat.nl geen risico!

Mocht u onverhoopt een fout maken in de maat waardoor de horren niet passen, dan stuurt www.bestelmaat.nl u gratisnieuwe horren! We kunnen indien gewenst de niet passende horren bij u laten ophalen als de nieuwe horren worden geleverd.  Alleen de retourkosten van de niet passende hor(ren) zijn dan voor uw rekening.

Spelregels

Omruilen is mogelijk voor ALLE producten, met uitzondering van:

  • De scharnierende hordeur
  • Plisse hordeur voorzien van montageframe voor montage op het kozijn (op de dag)
  • Niet-standaardkleuren (kleuren met een langere levertijd)
  • Producten die u al eerder heeft laten omruilen

 Wilt u gebruik maken van de omruilservice? Neemt u dan contact met de klantenservice info@bestelmaat.nl op.