Back To Top

Veel gestelde vragen?

Hier onder treft u een overzicht aan van veel gestelde vragen:


Wat is een breedte maat?

De breedte maat is de maat van links naar rechts.


Wat is een hoogte maat?

De maat van boven naar beneden.

 

Wat is op het kozijn/ Op de dag?

Dit is de zijde van het kozijn waar je op kijkt.

 

Wat is in het kozijn/ In de dag?

Dit is tussen het kozijn van links naar rechts / van boven naar beneden.

 

Welke maten moet  ik invullen bij een bestelling?

Bij een bestelling vul je de bestelmaten in. Bij in het kozijn (in de dag)  zijn het de maten die gemeten zijn zonder dat daar iets bij op wordt geteld. En bij op het kozijn (op de dag) zijn het de gemeten maten + wat er bij geteld moet worden (scheelt per product, zie inmeet formulier).

 

Ik begrijp iets niet op de site wat kan ik dan doen?

U mag ons altijd bellen op 0413-724979 of mailen op info@bestelmaat.nl .

 

Kan ik een foto(‘s) mailen als ik twijfel over een situatie?

Natuurlijk kan u ons ten alle tijden mailen en foto’s toesturen. Wij zullen u dan aan de hand van uw foto’s het juiste advies geven.

  

Is betaling met Ideal echt zo eenvoudig?

Jazeker! Met iDEAL rekent u veilig en gemakkelijk af binnen uw vertrouwde internet betaalomgeving via: ABN Amro, ING bank, Fortis bank, Rabobank, SNS bank.

 

Zijn de prijzen op de website in €,- en inclusief 21% BTW?

De prijzen in €,= en inclusief 21% BTW.

 

Berekend horren thuisbezorgd verzendkosten?

Horren thuisbezorgd berekent geen verzendkosten bij uw orders. Wel betaalt u verzendkosten indien u gebruik maakt van de omruilservice regeling.